perjantai 10. lokakuuta 2014

"Olen kaunis!" - Next Step

Sitten kun olet lähettänyt ihanan, kauniin, upean, riittävän hyvän selfie-kuvasi minulle osoitteeseen frauanniberlin@gmail.com, voit siirtyä projektin seuraavaan vaiheeseen:

Kaksi kirjoitusharjoitusta

1. Kerro, miltä tuntui ottaa selfie. Miltä tuntui sanoa kuvastasi: "Olen kaunis!"? Mitä ajattelet itsestäsi, miellätkö itsesi kauniiksi? Kirjaa ylös selfie-kuvastasi ja lauseesta "olen kaunis!" se, mikä tulee mieleen - vaikka ranskalaisin viivoin.

2. Kirjoita itsestäsi lyhyt esittely. Kerro kuka olet. Jotain tärkeää elämästäsi. Teksti voi olla muutaman lauseen tai kokonaisen sivun pituinen - sellainen, mikä tuntuu omalta. Ennen kuin aloitat, lue tämä blogikirjoitukseni.

Jos suostut jakamaan ajatuksesi kanssani, laita tekstit samaiseen meiliosoitteeseen. Mielelläni käyttäisin tekstejä "Olen kaunis!"-projektissa nimettömänä kuvien välissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti